Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2009 09:45 - Манджа с грозде (вероятно вкусна)
Автор: ngg Категория: Музика   
Прочетен: 589 Коментари: 0 Гласове:
0



След дълъг творчески отпуск реших най-сетне да се опитам да поразвия и блога си. Иска ми се да започна с музика, тъй-като именно музиката и то един определен вид, ме накара да променя светоусещането си и наистина да се запаля, макар и не по точно определен стил. Затова започвам с рубриката "Манджа с грозде". Името е избрано  съвсем неслучайно, тъй-като идиомът "манджа с грозде" за повечето хора има негативен смисъл, а всъщност добрата комбинация на нещо солено (манджата) с нещо сладко (гроздето) може да доведе до кулинарни шедьоври. Тъкмо това в музикално отношение ще се опитам да направя и аз. Рубриката ще включва всякакъв стил музика, която аз скромно и неангажиращо определям като готина. И за да има смисъл от това да бъде в блог, това ще бъде готина, но недотам популярна и комерсиална музика.
Та оттук насетне с по-малко текст и повече музика започвам с първата песен в "Манджа с грозде", лично за мен едно от най-добрите парти парчета -  Fdel - Ladies and Gentlemen.



Тагове:   манджа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ngg
Категория: Други
Прочетен: 22339
Постинги: 4
Коментари: 8
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930